2008-11-14 00:00:00

Mjesec hrvatske knjige

U Mjesecu knjige aktivnosti u našoj školi su bile:

 

posjet Gradskoj knjižnici

 

integrirana nastava

        

Posjet Gradskoj knjižnici

  Predstavnici učenika 3. i 4. razreda posjetili su 24. listopada 2008. god. Gradsku knjižnicu u Novoj Gradiški kako bi upoznali i druge ustanove u kojima se potiče na kulturu čitanja, ali i potaknuli ostale vršnjake na ljubav prema pisanoj riječi.        Naša škola predstavila se recitacijama, pjesmom i kratkim ulomkom igrokaza „Čijalo“. Pohvaljeni smo kao škola koja je ostavila poseban dojam svojom otvorenošću, zaigranošću i ponašanjem kakvo dolikuje prostoru knjižnice.
Osim bogatom knjižnom građom posebno smo se oduševili lutkama i pozornicom za lutkarske igrokaze, te smo se i sami okušali kao mali glumci lutkari.
Bilo nam je zanimljivo i poučno jer smo naučili da osim školske postoje i druge knjižnice koje osim knjiga za lektiru imaju i veliki izbor drugih knjiga i ostalih zanimljivih sadržaja.

 
 


 







 

 

Integrirana nastava   Učenici osmih razreda, 28. listopada 2008.god. obilježili su mjesec hrvatske knjige integrirana nastavom hrvatskog jezika i informatike, u suradnji s knjižničarkom školske knjižnice. Sat je započeo u školskoj knjižnici; gdje su učenici upoznati s kataloškim pretraživanjem knjiga te uvođenjem istih u katalog. Ostatak sata proveli su u učionici informatike, u kojoj ih je učitelj informatike upoznao s računalnim pretraživanjem knjiga. Učenici su imali priliku okušati se i sami u računalnom pretraživanju literarnih naslova, bilježenju bitnoga te različitosti u sadržajima koji se mogu naći putem internetskih tražilica. Učenici su vrijedno radili. A na slijedećem su satu hrvatskog jezika podnijeli izviješće o rezultatima potrage i svojim dojmovima o integriranoj nastavi.

 

 

 

 

Intergrirana nastava u 3. razredu

(Lektira: Čudnovate zgode šegrta Hlapića)
Mjesec hrvatske knjige obilježen je i u 3.razredu. Dana 14. studenoga 2008. godine održana je intergrirana nastava hrvatskog jezika, likovne i tjelesne i zdrastvene kulture.
nastavi je prethodilo čitanje lektirnog naslova Čudnovate zgode šegrta Hlapića, poznate hrvatske spisateljice, Ivane Brlić- Mažuranić.

Učenici su nastavu započeli čitanjem zidnih novina koje su ih posjetile na prošlogodišnji izlet u Slavonski Brod. Slijedilo je gledanje nekih dijelova animiranog filma Čudnovate zgode šegrta Hlapića, koje su usporedili s pročitanim romanom.
učenici su nakon toga podjeljeni u skupine, te su interpretirali pročitani roman. Najznačajniji dio nastave bilo je dramatizacija odabranih dijelova romana. Na satu likovne kulture crtali su strip o Hlapiću i njegovim putovanjima.
Njime su ukrasili pano svoje učionice. Intergrirani dan završio je satom tjelesne i zdrastvene kulture. Motivirani Gitinim plesom u cirkusu, učenici su hodali po gredi, pravili " dječje poskoke" i mjerili najdulje stopalo.
"Bilo je zabavno i dan je brzo prošao", izjavili su.


Osnovna škola "Matija Antun Relković" Davor